Znovu objednat lze pouze objednávky s položkami, které jsou nyní dostupné.
1. Pizza Hawai
2x
157 Kč
+ Mozzarella 2x 15Kč, + Šunka 1x 15Kč
11:37 29.10.2017
Objednávka
Ostrava 702 00, Foerstrova 19a
324 Kč
Obchodní podmínky
Obchodní podmínky Pizzerie u Supa
Objednávky rozvážíme a přijímáme v čase :
Letním - od 15:00 - 20:00 hodin. Pá, so do 20.30 hodin.
Zimním - od 15:00 - 21:00 hodin. Pá, so do 22.:00 hodin.
Doba dodání do 90 minut (ve špičkách možné zpoždění)
Prodávající a provozovatel: NÁZEV: BVS group, s.r.o. ADRESA: Žižkova 1149/5, 69201, Mikulov 69201
IČO: 28287100, DIČ: CZ28287100
Datová sch.: 7q5vbtb, Krajský soud v Brně, odd. C vložka 58764, další kontaktní údaje info@pizzausupa.cz, tel.: 608 575 656.
1. Nabízeným zbožím je veškeré zboží, které je uvedeno na internetových stránkách http://www.pizzausupa.cz, popis konkrétního zboží je uveden přímo u zboží.
2. Cena zboží je vždy uvedena u každého zboží včetně DPH.
3. Smlouvu je možno uzavřít s použitím elektronických prostředků.
Smlouva uzavřená s použitím elektronických prostředků (formulář na internetových stránkách http://www. pizzausupa.cz) bude u BVS group, s.r.o. uložena pouze po dobu nutnou pro vyřízení objednávky, kupujícímu (spotřebiteli) k ní bude umožněn přístup v době uzavírání smlouvy další následný přístup nebude umožněn.
BVS group, s.r.o. postupuje výhradně dle právních předpisů ČR.
4. Pizzerie u Supa si vyhrazuje právo neuzavřít smlouvu s dodáním do některých oblastí, které jsou v daném období rizikové nebo nedostupné
(například špatná sjízdnost vozovek v některých obcích, centrum města
a přilehlých částí, kde je vjezd podmíněn povolením vjezdu).
8. Přijetím objednávky ze strany Pizzerie u Supa je telefonické odsouhlasení v případě telefonické objednávky. V případě objednávky přes internetový formulář se objednávka bere ze strany Pizzerie u Supa za přijatou, pokud Pizzerie u Supa nesdělí telefonicky jinak.
Po přijetí objednávky ze strany Pizzerie u Supa ji může kupující zrušit (stornovat) pouze se souhlasem Pizzerie u Supa. Pokud kupující uvede při objednávání (kterýmkoliv způsobem) nesprávné kontaktní údaje, je Pizzerie u Supa oprávněna objednávku zrušit (stornovat).
9. Alergeny jsou uvedeny v detailech produktu. V provozovně Pizzerie u Supa nejsou oddělené pracovní plochy pro zpracování různých druhů potravin, stopové množství alergenů se tak může teoreticky vyskytovat ve všech potravinách.
Způsob platby, doprava:
1. Způsoby platby: platba hotově při předání, bezhotovostně platební při objednávání (prostřednictvím zabezpečené internetové platební brány Comgate).
Náklady na způsob platby jsou zahrnuty v ceně dopravy. Veškeré platby probíhají v české měně.
2. V případě platby bezhotovostní platbou má po odeslání objednávky kupující možnost využít platební bránu společnosti Comgate, která ho přesměruje na rozhraní platební brány. Kupující prostřednictvím platební brány odešle platbu. Expedujeme vyrobené zboží ihned po přijetí potvrzení o úhradě a v domluveném čase. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti Comgate.
Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému platební brány jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.
Uzavřením kupní smlouvy dává kupující souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které Kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.
3. Způsoby dodání je obstarán vlastními i smluvními.
PROHLÁŠENÍ O OCHRANĚ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Společnost BVS group, s.r.o. ADRESA: Žižkova 1149/5, 69201, Mikulov 69201
IČO: 28287100, DIČ: CZ28287100
Datová sch.: 7q5vbtb, Krajský soud v Brně, odd. C vložka 58764 (dále jen „Pizzerie u Supa“) plní své povinnosti dle Nařízení Evropského Parlamentu a Rady (EU) 679/2016 o Ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen „GDPR“). Při své činnosti se zaměřuje na maximální spokojenost svých klientů a dbá ochrany soukromí a bezpečnosti všech osob, s nimiž při své činnosti přichází do kontaktu. Cílem tohoto prohlášení je poskytnout informace všem zákazníkům, obchodním partnerům, jakož i osobám, s nimiž společnost Pizzerie u Supa přichází při své činnosti do kontaktu, a jejichž osobní údaje shromažďuje a zpracovává, zejména informace o rozsahu a účelu nakládání s těmito osobními údaji a přístupu k nim. Úvodní ustanovení
SHROMAŽĎOVANÉ OSOBNÍ ÚDAJE
Pod pojmem „osobní údaje“ toto prohlášení popisuje veškeré informace, které identifikují konkrétní fyzickou osobu, buď samy o sobě, nebo spolu s dalšími informacemi, které má společnost BVS group, s.r.o. k dispozici.
PŮVOD OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Většina osobních údajů, které společnost Pizzerie u Supa shromažďuje, pochází přímo od subjektů údajů, které tyto údaje dobrovolně poskytly, například přes webové stránky, osobně v provozovnách, telefonicky při realizaci objednávek apod. Vedle těchto případů může společnost Pizzerie u Supa osobní údaje získávat od třetích stran (zejména z veřejně dostupných databází, rejstříků apod.).
ZÁKAZNÍCI A NÁVŠTĚVNÍCI WEBU
Zákazníci jsou nejširší skupinou subjektů údajů, s jejichž osobními údaji společnost Pizzerie u Supa přichází při své činnosti do styku a jejichž osobní údaje shromažďuje a zpracovává.
OBJEDNÁVKY ZÁKAZNÍKŮ – FYZICKÝCH OSOB
Společnost Pizzerie u Supa shromažďuje o svých zákaznících osobní údaje pouze na základě telefonických hovorů, v souvislosti s realizovanými objednávkami rozvozu jídla. Těmito osobními údaji jsou: Jméno, příjmení, firma a doručovací adresa.
Zpracovávané osobní údaje jsou nezbytné k realizaci smluvního vztahu a slouží k níže uvedeným
účelům:
Plnění smluvních povinností: jméno, příjmení, firma a doručovací adresa slouží zejména k identifikaci zákazníka a dodání požadovaného zboží konkrétním způsobem za konkrétních podmínek, jakož i k realizaci dalších práv a povinností vyplývajících ze smlouvy uzavřené mezi společností Pizzerie u Supa azákazníkem.
Plnění právních povinností: osobní údaje se mohou nacházet v účetních dokladech, jejichž uchování podléhá zákonné povinnosti, zejména zákonu o účetnictví č. 563/1991 Sb. a zákonu o DPH č. 235/2004 Sb. V těchto případech bude společnost Pizzerie u Supa s osobními údaji uvedenými v takovýchto dokladech nakládat výlučně způsobem, který odpovídá zákonem uloženým povinnostem, včetně jejich eventuální archivace po zákonem stanovenou dobu.
Společnost Pizzerie u Supa dále u svých zákazníků zpracovává:
telefon.
Úzce souvisí se smluvním plněním a společnost Pizzerie u Supa tyto zpracovává na základě oprávněného
zájmu k níže uvedeným účelům:
Oprávněný zájem správce nebo třetí osoby: telefon slouží pro kontakt řidiče se zákazníkem v místě dodání zboží, za účelem jeho neprodleného osobního předání v případech, kdy klient neurčí jiný způsob kontaktu na místě a o telefonický kontakt v objednávce přímo požádá, anebo za situace, kdy je na místě nekontaktní – nereaguje na zvolený způsob kontaktu. Společnost Pizzerie u Supa touto formou umožňuje realizaci zásilek i na adresy neopatřené domovními zvonky a zároveň předchází situacím, kdy by mohlo dojít zmaření objednávky nebo znehodnocení čerstvého jídla v důsledku prodlení při předávání. V případech kdy klient zvolí jiný způsob kontaktu v místě doručení zásilky, uplatňuje společnost Pizzerie u Supa zákazníkem zvolený postup.
INFORMACE O OSOBÁCH JEDNAJÍCÍCH JMÉNEM ZÁKAZNÍKŮ - PRÁVNICKÝCH OSOB
Je-li zákazníkem společnosti Pizzerie u Supa právnická osoba, shromažďuje společnost osobní údaje (jména a příjmení osob jednajících jménem právnické osoby a telefonní čísla těchto osob) na základě oprávněného zájmu souvisejícího s účely shora definovanými, zejména pak kvůli možnosti přiměřené vzájemné komunikace mezi společností Pizzerie u Supa a zákazníkem – právnickou osobou, potřebné pro plnění smlouvy. V případě neposkytnutí těchto údajů není možné smluvní vztah realizovat.
DODAVATELÉ ZBOŽÍ A SLUŽEB
Dodavatelé zboží a služeb tvoří, v porovnání se zákazníky, neméně významnou skupinu subjektů
osobních údajů, jejichž údaje společnost Pizzerie u Supa zpracovává. I ve vztahu k těmto subjektům
společnost Pizzerie u Supa klade důraz na jejich ochranu náležitý důraz.
OSOBNÍ ÚDAJE DODAVATELŮ (FYZICKÝCH OSOB)
Společnost Pizzerie u Supa uchovává o svých dodavatelích (fyzických osobách a fyzických osobách
podnikajících) s nimiž má uzavřený smluvní vztah níže uvedené osobní údaje:
Jméno a příjmení, IČ, adresa provozovny, korespondenční adresa a platební údaje.
Osobní údaje dodavatelů jsou zpracovávány z důvodu nezbytnosti pro splnění smluvních závazků a splnění zákonných povinností, slouží k níže uvedeným účelům:
Plnění smluvních povinností: zejména závazku uhradit cenu za poskytnuté plnění a realizace
vzájemné komunikace mezi společností Pizzerie u Supa a smluvním dodavatelem.
Plnění právních povinností: osobní údaje se mohou v nezbytném rozsahu nacházet v účetních
dokladech, jejichž uchování podléhá zákonné povinnosti, zejména zákonu o účetnictví č. 563/1991 Sb. a zákonu o DPH č. 235/2004 Sb. V těchto případech bude společnost Pizzerie u Supa s osobními údaji uvedenými v takovýchto dokladech nakládat výlučně způsobem, který odpovídá zákonem uloženým
povinnostem.
Mimo těchto osobních údajů může společnost Pizzerie u Supa ve vztahu k dodavatelům evidovat:
E-mailové adresy, telefonní čísla.
Tyto osobní údaje shromažďuje a zpracovává z důvodu oprávněného zájmu, kterým je potřeba
vytvoření stabilního a pružné komunikace s osvědčenými dodavateli, tyto osobní údaje slouží k níže uvedeným účelům:
Oprávněný zájem správce nebo třetí osoby: e-mailovou adresu a telefonní číslo dodavatele užívá
společnost Pizzerie u Supa zejména za účelem přiměřené komunikace s dodavatelem ve věcech souvisejících s plněním smlouvy, realizací budoucích objednávek a konzultací s příslušným dodavatelem.
INFORMACE O OSOBÁCH JEDNAJÍCÍCH JMÉNEM DODAVATELŮ (PRÁVNICKÝCH OSOB)
Je-li dodavatelem společnosti Pizzerie u Supa právnická osoba, shromažďuje společnost osobní údaje
(jména a příjmení osob oprávněných jednat jménem právnické osoby, adresy pro doručování
elektronické pošty a telefonní čísla těchto osob) na základě oprávněného zájmu souvisejícího s účely shora definovanými, zejména pak kvůli možnosti přiměřené vzájemné komunikace mezi společností Pizzerie u Supa a dodavatelem – právnickou osobou, potřebné pro plnění smlouvy a uzavírání smluv budoucích. V případě neposkytnutí těchto údajů není možné smluvní vztah realizovat.
Všeobecná Pravidla pro nakládání s osobními údaji
SDÍLENÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Společnost Pizzerie u Supa si cení soukromí subjektů osobních údajů, s nimiž přichází do styku. Získané
osobní údaje ochraňuje a činí nezbytná opatření pro to, aby znemožnila přístup k těmto osobním
údajům neoprávněným osobám a minimalizovala možnost jejich úniku. Jedním ze znaků těchto
opatření je minimalizace příjemců těchto údajů. Společnost Pizzerie u Supa neposkytuje zpracovávané
osobní údaje bez souhlasu subjektů údajů žádným třetím osobám, vyjma níže uvedených:
Řidiči: Společnost Pizzerie u Supa poskytuje službu spočívající v přípravě a rozvozu pokrmů. Za tímto účelem spolupracuje i s externími osobami - řidiči, kteří pro společnost realizují rozvoz. Z podstaty činnosti společnosti Pizzerie u Supa vyplývá, že řidiči, kteří rozvoz fyzicky realizují, musí být seznámeni s osobními údaji jednotlivých zákazníků, které jim za účelem dodání zboží společnost Pizzerie u Supa poskytuje. Společnost Pizzerie u Supa dbá ochrany práv a soukromí svých klientů, a proto pro svoji činnost volí pouze takové řidiče, v jejichž jednání má důvěru a tito se řídí přísnými etickými a smluvními pravidly, které mají zaručit spokojenost a ochranu zákazníka a jsou řádně proškoleni.
Poskytovatelé služeb: Osobní údaje může společnost Pizzerie u Supa dále sdílet s třetími stranami, které
pověřila konkrétními činnostmi při zpracování některých osobních údajů. Patří sem např. třetí strany, které poskytují právní služby, provozují doručovací služby, poskytovatelé analytických platforem, poskytovatelé webhostingu apod. Od těchto poskytovatelů služeb a třetích stran společnost Pizzerie u Supa vyžaduje náležité záruky pro ochranu poskytnutých osobních údajů, zejména, aby osobní údaje používaly pouze v souladu s pokyny společnosti Pizzerie u Supa a GDPR.
Všichni obchodní partneři podílející se na zpracování osobních údajů pro společnost Pizzerie u Supa jsou vázáni mlčenlivostí.
POSKYTOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ PŘÍSLUŠNÝM ORGÁNŮM VEŘEJNÉ MOCI
Společnost Pizzerie u Supa osobní údaje poskytne orgánům veřejné moci v intencích zákonem stanovených, a to zejména na žádost či příkaz soudů, Policie České republiky, Finančního úřadu, jakož i jiných orgánů, v rozsahu nezbytném, odpovídajícím zákonem uložené povinnosti. Věcně a místně příslušným soudům může společnost Pizzerie u Supa poskytnout osobní údaje i v případech, kdy touto cestou přikročí k ochraně majetku společnosti Pizzerie u Supa a obhajobě jejích zákonných práv, k ochraně osobní bezpečnosti uživatelů webových stránek společnosti Pizzerie u Supa.
POSKYTOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ SE SOUHLASEM SUBJEKTU ÚDAJŮ
Ve výjimečných případech, kdy společnost Pizzerie u Supa přikročí ke sdílení osobních údajů se subjekty odlišnými od shora uvedených a nařizuje-li to GDPR, vyžádá si za tímto účelem vždy předchozí souhlas subjektu údajů.
DOBA UCHOVÁVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Osobní údaje archivuje společnost Pizzerie u Supa po dobu pěti let od data posledního obchodního případu, pokud delší nebo kratší archivační dobu nevyžaduje zákon nebo jiné konkrétní účely podle GDPR. Níže společnost Pizzerie u Supa uvádí příklady základních situací, kdy archivuje osobní údaje po nezbytně nutnou dobu ke konkrétním účelům nebo ve výjimečných případech:
- osobní údaje obsažené v účetních dokladech: 5 let
- osobní údaje obsažené v účetních dokladech sloužících pro evidenci DPH: 10 let
- osobní údaje po obdržení oprávněné žádosti o jejich výmaz: nejdéle jeden měsíc po obdržení žádosti
- osobní údaje nezbytné pro uplatňování nároků společnosti Pizzerie u Supa: po dobu do ukončení soudního řízení
MEZINÁRODNÍ PŘENOS OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Společnost Pizzerie u Supa neprovádí zpracování osobních údajů mimo území Evropské unie a shromážděné osobní údaje nepředává do třetích zemí.
ODKAZY NA DALŠÍ WEBY A SLUŽBY TŘETÍCH STRAN
V případech, kdy webové stránky či jiné propagační materiály společnosti Pizzerie u Supa odkazují na weby a služby třetích stran, společnost Pizzerie u Supa nemá kontrolu a nenese odpovědnost za dodržování GDPR těmito třetími stranami. Společnost Pizzerie u Supa doporučuje všem subjektům osobních údajů, aby se před tím než těmto třetím stranám poskytnou osobní údaje, podrobně seznámily s podmínkami, za nichž budou tyto třetí strany osobní údaje subjektů údajů zpracovávat.
Práva subjektů údajů
Za účelem dosažení transparentnosti a bezpečnosti při zpracování osobních údajů implementovala společnost Pizzerie u Supa do svých postupů procesy směřující k ochraně práv subjektů údajů a k zamezení „porušení zabezpečení osobních údajů“, tedy k předcházení situací, které by mohly vést k
náhodnému nebo protiprávnímu zničení, ztrátě, změně nebo neoprávněnému poskytnutí nebo
zpřístupnění přenášených, uložených nebo jinak zpracovávaných osobních údajů.
PRÁVO NA PŘÍSTUP K OSOBNÍM ÚDAJŮM, OPRAVY A PŘENOSITELNOST
Společnost Pizzerie u Supa v rámci maximálního možného transparentního přístupu umožňuje svým
zákazníkům seznamovat se a měnit obsah zpracovávaných osobních údajů prostřednictvím
zákaznických účtů.
V případě, že společnost Pizzerie u Supa obdrží žádost kteréhokoliv subjektu údajů, spolu s doložením
totožnosti tohoto subjektu, poskytne kopii osobních údajů, které o subjektu údajů zpracovává, spolu s účely těchto zpracování, s informacemi o příjemcích a původu těchto osobních údajů. Každý subjekt osobních údajů může žádat po společnosti Pizzerie u Supa opravu těch údajů, které považujete za nesprávné nebo nerelevantní, případně požadovat jejich blokaci, vymazání nebo jiné odstranění. Subjekt údajů má rovněž právo za podmínky stanovených v GDPR požadovat poskytnutí osobních údajů, které o něm společnost Pizzerie u Supa shromáždila, ve strukturovaném, běžně používaném, strojově čitelném
formátu. Uvedené požadavky společnost Pizzerie u Supa řeší v souladu s GDPR. K řešení těchto požadavků může subjekt údajů využít kontaktní údaje níže uvedené.
PRÁVO NA VÝMAZ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Společnost Pizzerie u Supa respektuje právo subjektu údajů požadovat výmaz osobních údajů, které jako správce zpracovává. V případě doručení žádosti o výmaz osobních údajů bude tato posouzena a při splnění podmínek stanovených GDPR budou osobní údaje subjektu údajů vymazány.
PRÁVO VZNÉST NÁMITKU PROTI ZPRACOVÁNÍ
V případech kdy správce zpracovává osobní údaje na základě oprávněného zájmu svého, nebo třetích osob, je subjekt údajů oprávněn podat námitku proti takovému zpracování. Námitka musí být řádně odůvodněna. Podanou námitkou se bude správce zabývat a v případ vyhodnocení její důvodnosti zpracování neprodleně ukončí.
ÚPRAVY PROHLÁŠENÍ
Společnost Pizzerie u Supa je povinna v souvislosti s GDPR provádět kontroly a revize postupů při zpracování osobních údajů, tyto aktualizovat a optimalizovat za účelem dosažení jejich maximální možné ochrany. V souvislosti s touto činností může docházet k revizi a změnám některých procesů, které jsou popsány v tomto prohlášení. Za účelem dosažení aktuálnosti si společnost Pizzerie u Supa vyhrazuje právo toto prohlášení aktualizovat a doplňovat tak, aby vždy plně odpovídalo aktuální zavedené praxi a věrně plnilo svoji informační funkci. S ohledem na tuto skutečnost společnost Pizzerie u Supa doporučuje všem subjektům údajů, jichž se toto prohlášení týká, aby se průběžně seznamovaly s případnými změnami tohoto dokumentu, přičemž o případných zásadních změnách bude společnost Pizzerie u Supa veškeré subjekty osobních údajů řádně informovat.
PRÁVO PODAT STÍŽNOST
Přesto, že společnost Pizzerie u Supa činí veškeré kroky k ochraně osobních údajů všech subjektů údajů, náleží všem subjektům osobních údajů v případech, kdy dospějí k závěru, že dochází k porušování jejich práv dle GDPR, právo podat stížnost k příslušnému orgánu státní správy, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů.
Reklamační řád
Reklamace
Doporučujeme na místě zkontrolovat, jestli doručené zboží souhlasí s objednávkou. Pokud je cokoliv v nepořádku, je zapotřebí neprodleně zavolat na pobočku, kde byla objednávka uskutečněna. Pokud nebyly dodrženy obchodní podmínky naší firmy, či kvalita jídla, bude nabídnuta výměna zboží nebo vrácení peněz. Nové zboží bude dodáno v co nejkratším termínu. Zboží lze reklamovat pouze v den, kdy bylo zakoupeno. Na reklamované objednávky z předchozích dní nelze brát zřetel.
Z hlediska nabízeného sortimentu služeb není možné od smlouvy odstoupit. Lze však telefonicky stornovat objednávku do 15 minut od jejího potvrzení.
KONTAKTNÍ ÚDAJE
Pro potřeby komunikace se subjekty osobních údajů v záležitostech spojených s plněním povinností dle GDPR (zejména v souvislosti s dotazy na rozsah a účel zpracování osobních údajů, s uplatňováním práv subjektů údajů nebo s připomínkami k tomuto prohlášení) společnost Pizzerie u Supa zřídila kontaktní e-mailovou adresu info@pizzausupa.cz a pověřila vyřizováním těchto záležitostí pana Jana Kolaříka.